* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Zasady prowadzenia sekretariatuINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu. Termin: 2025-06-13 - 2025-06-13 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej2009-04-06 14:16:31Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej. |
![]() |
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia2008-12-02 10:11:55Szkolenia, konferencje, kursy, zjazdy, imprezy integracyjne, to wydarzenia, które coraz częściej wpisują się w codzienność firm. Świadczy to o ich rozwoju oraz dążeniu do zachowania najwyższych standardów. Pracownicy wyjeżdżają, przyjeżdżają, nabywają nowe umiejętności, wspólnie bawią się i relaksuj |
![]() |
Jak stworzyć profesjonalną społeczność uczących się?2008-07-28 12:41:26W portalu TeacherTube znaleźć można wiele ciekawych prezentacji służących pomocą edukatorom we wdrażaniu nowoczesnych metod nauczania. Aby dokonać jakościowej zmiany w procesie edukacji, nie wystarczy tylko wprowadzenie na zajęcia tablic interaktywnych, e-learningu czy innych nowinek technologii edukacyjnej. Zmienić się musi również filozofia działalności instytucji edukacyjnej. |
![]() |
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
Szkolenia kierowanie zespołem Łodź, Lubelskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.